I know that it might sound strange
But you made my seasons start to change
It happened so suddenly
Like heaven has waited up for me

I've just been looking so long
Kept meeting my Mr.Wrong
In every model and every size
Now my fantasy
Is staring at your eyes

Sometimes you think I'm beautiful
But I don't know
I'll keep it to myself
You say it,
It feels wonderful
My smile can show
I'm lost in paradise

The letters you wrote to me
Showed me the songs I've never seen
I thought every man I'd want
Falls out of a dating magazine

But I konw that with you
That was so far from the truth
On every page and evert line
Now you're my everything
I guess you know how to read my mind

I know
I guess that it shows
The message that flows to me
Makes it more worth than make believe

詞曲:Peter Sven Kvint & Vincent Degiorgio
演唱:王若琳 Joanna Wang

<<中譯>>
我知道聽起來很奇怪
你改變了我的季節
實在是太意外了
彷彿天堂正恭候著我的到來

我尋尋覓覓
卻總是一直遇到
形形色色的錯誤對象
如今 我的愛情夢幻
正凝視的你的雙眼

有些時候 你覺得我美麗動人
我渾然不知
我會記住你對我的讚美
你說了
這感覺很奇妙
我的微笑說明了
我已迷失在天堂中

你寫給我的信
讓我看見前所未有的徵兆
我猜想我所渴望的男人
都會從約會雜誌裡頭跳出來

如今 跟你在一起
我知道一頁頁一句句的話語
都不是真的
你是我的一切
我猜想你真的非常了解我

我知道
我猜想一切都表露無疑
浮現在我腦海中的話語
讓我明白一切都不是虛假


*中文歌名為<<有你的快樂>>
 改編後的中文歌詞和英文歌詞意思不一樣喔!


第一次是在系上卡啦OK比賽中聽到這首歌
當下的反應就是好聽!
很舒服的輕快感
很放鬆的聲音
我喜歡
真的好喜歡:)
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 vantis 的頭像
    vantis

    vantis的部落格

    vantis 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()